onsdag 4 december 2019

Med fötterna fast förankrade

Ibland händer allt precis i rätt tid! Efter gårdagens massiva snöfall fick vi plötsligt plusgrader och inte bara lite plusgrader utan +6C. I december, i Lappland! Resultatet har blivit en isgata och svår risk för stjärtsmärta. 😅
Om det inte vore för att mina nya dubbskor just kommit med posten! Perfekt dag att prova de fina Icebuggarna. Och ojojoj, så bra dom är, varför har jag inte köpt såna tidigare? 😏

Jo, för jag hade ingen aning om att dom fanns innan i våras, då jag beklagade mig lite över att vagga fram som en pingvin på ishala gångbanor. Men då kom mina kära facebook-kompisar till min hjälp, köp Icebugs sade dom, många av dom. Och tja, om så många gillar dom så måste dom ju ändå vara någorlunda bra skor tänkte jag.
Snacka om! Dom är toppen! Jag kan gå i de brantaste backarna utan att bry mig alls om balansen! 👍

Jag passade på att ta ett kort nu när dom är nya, för som arbets-pjucks på ett Hemman lär dom inte skonas från varken skit eller annat mög. 😜

Tack alla snälla människor som tipsar oss om allt möjligt riktigt användbart för oss självhushållare mitt i ödemarken. 💗
Hör tråden från i våras: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2283888871883308&set=a.1375373056068232&type=3&theater

Inga kommentarer: